Cu Crăciunul bătând la uşă am încercat să găsesc un vin decent prin mediul online, încercând să mă inspir pentru ultime vizite prin hipermarketuri pentru că n-aş avea oricum prea…

Casa Isărescu a ajuns pe eMag. Cu tot cu sulfiţi

Casa Isărescu a ajuns pe eMag. Cu tot cu sulfiţi

Cu Crăciunul bătând la uşă am încercat să găsesc un vin decent prin mediul online, încercând să mă inspir pentru ultime vizite prin hipermarketuri pentru că n-aş avea oricum prea mare încredere să-l primesc prin curier. Ei bine, mi-a sărit în ochi cu această ocazie Casa Isărescu promovată pe eMag prin produsul „Vin roşu Cabernet Sauvignon Rezervă 0,75 l”. Un vin „de mare clasă, cu corpolenţă maximă şi plenitudinea trăsăturilor soiului: culoarea intens-strălucitoare, aromă de fructe de pădure, gust plăcut, armonios. Învechit în vase de stejar” pentru „doar” 65 lei/sticla, cu tot cu sulfiţi.

Ce lovitură de maestru pentru Guvernator, mi-am zis, uite cum a reuşit să penetreze o mare reţea de hipermarketuri şi are vizibilitatea asigurată prin parteneriatul cu eMag. Pentru că vânzările se fac prin reţeaua Mega Image iar promovarea pe site-ul celui mai mare retailer online se datorează parteneriatului dintre Mega Image şi eMag. Mă şi gândeam cum l-or fi strâns pe bietul om cu uşa capitaliştii veroşi de la Mega Image, cum i-au impus ei taxa de raft, de pliant, de promovare (sau o fi invers?), etc…

Cum vinul se vinde prin Mega Image, probabil printr-un contract de exclusivitate de vreme ce nu l-am găsit pe alte site-uri ale hipermarketurilor locale, am bănuit că preţul e cel mai bun de pe piaţă…Poate n-ar strica să mă aprovizionez cu câteva sticle, să-i înveselesc sărbătorile Guvernatorului şi să mă scap şi de taxa de livrare practicată de cei de la Mega mi-a trecut prin cap (20 de lei livrare la domiciliu dar gratis la ridicarea din magazin a comenzilor de peste 250 de lei…).

Din fericire, am dat în dorul lelii o căutare pe net după marca de vin comercializată prin eMag şi, surpriză, am găsit-o mai ieftin. De exemplu, pe site-ul cramanoastra.ro acelaşi vin costă 51 de lei iar pe site-ul comenzi-şampanie.ro îl găsim la 55 de lei.

Ups, ce scăpare pentru cei de la Mega Image, cum or fi negociat atunci cu proprietarul de podgorie de la BNR de vreme ce magazine cu vad incomparabil mai mic îi vând vinul la un preţ semnificativ mai redus? Sau l-or fi lăsat să-şi pună singur preţul cum face cu dobânda de politică monetară?